Bit of Everything

Ny stad. Nytt jobb.

Kategori: Vardag

Yes, mitt liv ar handelserikt igen. Efter tva lediga veckor i Sodertalje har jag nu forflyttat mig till vastkusten och Goteborg. Jag och en stor resvaska. Jag bor pa en soffa hos vanner i Eriksberg just nu men pa fredag blir det andring pa det da vi far nycklarna till lagenheten. Igar (mandag) var jag min forsta dag som anstalld pa Alten och idag har jag gatt en introduktionskurs med HR & Ekonomi samt halsat pa mina nya kollegor pa Volvo. Det kanns sa himla bra. Med jobbet. Med lagenheten. Med livet. Imorgon aker jag ut till Torslanda och Volvo direkt pa morgonen och paborjar min forsta riktiga arbetsdag. Har ordnat en god matlada samt lagt fram klader och kollat upp bussar sa jag ar val forberedd och jattetaggad. Sa sag valkommen till miitt nya liv och onska mig all lycka framover. 
 
 
Kommentera inlägget här: