Bit of Everything

FRIYAY

Kategori: Vardag

 
HAPPY FRIDAY ! Jag firade dagen med att gå hem strax efter klockan tre idag då jag jobbat lite mer tidigare i veckan. Tog en runda på stan vilket faktiskt slutade med att jag väntade med shoppingen tills jag kom hem. Beslutsångesten behövde bearbetas lite.. Direkt när ajg kom hem beställde jag lite nya produkter på nordicfeel så nu är jag nöjd för den här veckan trots allt. Detta jäkla shoppingbegär. Vill ha, vill ha.. Suck!
Ikväll ska vi laga hemmagjord cevapcici, dricka IPA och se på serier/film. Tänkte smygstarta med morgondagens projekt redan nu medan jag väntar på att Simon ska komma hem. Nämligen diska och städa vilket sker alltför sällan i detta hus. Känns liksom lite tidigt att göra sig bekväm i soffan när klockan inte ens är sex. ♦
Kommentera inlägget här: